måndag 21 januari 2013

Trött och lycklig

Dagens träning var fortsatt lika jobbig som tidigare, överflödet av värme och bristen på 
vind och vatten gör även den enklaste övningen till en redig utmaning.
Idag var det mycket fokus på anfall och placera bollen mer än att bara banka för kung och fosterland.
En jobbig men en riktigt givande träning som alla var nöjda med.


Det har för min del varit oklart vem jag ska spela med i sommar men i morse kom Wesley med glädjebesked, han tyckte jag utvecklats mycket under förra träningslägret i Brasilien och fortsatt utvecklingskurvan uppåt under sommaren.
Han vill därför att jag ska spela med Esdras Oliveira AKA "Pastor" som tillsammans med Roland Bergdahl tog SM guld under förra sommaren och även gjorde en rad bra resultat på touren.
Jag ser verkligen fram emot första tävlingarna i Sverige men fram till dess är det bara njuta av det 35 gradiga paradiset och se till att bli så bra som möjligt! 




//Jakob

2 kommentarer:

  1. Kul. Jag har ju alltid sagt att du behöver en bra pastor som kan ta hand om dig...
    /Pappa Stig

    SvaraRadera
  2. Nu skryter han väl att han får spela med dig.Men bry dig inte ,var som vanligt.

    SvaraRadera